sobota 22. srpna 2015

Vločkovo-oříškovo-čokoládový dvoubarevný "tvarožník"... před chvílí vytažený z trouby, zítřejší snídaně...



 Korpus:
100 g oříšků (použila jsem směs mandlí a kešu) - rozsekala jsem v robotu, přidala 1/2tabulky čokolády hořké, pak ca 150 g vloček (já měla špaldové).
Vše rozsekat ještě jednou, stačí malinko, jen aby vločky byly rozdrobenějšíemoticon. Přidala jsem 100g rozpuštěného másla a asi 3 PL třtinového cukru.
Promíchala jsem v drobenku a směsí naplnila dno dortové formy (to jsem vyložila pečícím papírem).

Náplň jsou dva tvarohy, 1 velký bílý jogurt choceňák, 3 celá vejce, doslazeno dle chuti agávovým sirupem. Polovinu náplně jsem dala do druhé mísy, obarvila kakaem.
Na korpus jsem vrstvila od středu lžící střídavě světlou a tmavou náplň. Pekla jsem na ca 170st., asi hodinku
Řez tvarožníkem:

Žádné komentáře:

Okomentovat