sobota 22. srpna 2015

Šlehačkové taštičky s kuřecím masem

Těsto je úúúplně jednoduché - 250ml šlehačky, 250g hladké mouky a špetku soli. Z těchto surovin vypracujeme těsto, je krásně vláčné a parádně se s ním pracuje...
Těsto necháme chvíli odpočinout a poté vyválíme na placku asi půl centimetru tlustou a vykrajujeme vykrajovátkem kolečka na mušličky příp. použijeme otevírací formičku na taštičky. 
Na náplň jsem použila vařené kuřecí maso, které jsem "získala" při vaření polévky. To jsem nakrájela na jemno, smíchala s jemně pokrájenou cibulkou, trochou kari koření, solí, pepřem a bílým jogurtem, aby vznikla taková "patla-matla" hmota. Tou jsem pak plnila při tvorbě taštiček těsto, secvakla k sobě, na plechu pomašlovala vajíčkem a sypala lněným semínkem, hrubou solí a kmínem. Pekla jsem v troubě na 180stupňů do zezlátnutí.

Žádné komentáře:

Okomentovat