pondělí 24. srpna 2015

Masové kuličky alá Ikea se smetanovou omáčkou

Masové kuličky alá ikea z vepřového plecka se smetanovou omáčkou, brambory vařené ve slupce

Mleté plecko jsem smíchala s nakrájenou cibulí, solí, pepřem, trochou hořčice a ca 1/3kelímku smetany ke šlehání. Přidala jsem trochu majoránky a trochu sušeného česneku a přistrouhala domácí sýr (kdybych neměla, tak klidně eidam nebo goudu). Promíchat, prohňácat a tvarovat kuličky. Dala jsem do zapékací mísy, zalila zbytkem smetany na šlehání a dala péct na 180st. Až bylo téměř upečeno, slila jsem výpek na pánvičku, maso nechala ještě opékat v troubě. Výpek jsem rozředila trochu vodou, přichutila sojovou omáčkou a zaklechtala trochou mouky. Podávali jsme s vařenými brambory a hromadou čerstvé zeleniny

Žádné komentáře:

Okomentovat