pondělí 24. srpna 2015

Smažený sýr bez smažení

Smažák trochu zdravěji - bez smažení:-)

 Jen se máslem vymaže forma (někdo dělá jednotlivé porce v hrníčku), vysype se strouhankou a dá se vrstva strouhaného sýru, na to nakrájená šunka, pak dávám pár lžiček rozmíchaných syrových vajíček (celkem ca 1 vajíčko na 1-2porce), zase sýr, nahoru zbytek vajíčka a posypat strouhankou. A do trouby na 220st. Do zezlátnutí (tak 20minut). Pokud byste dělaly v hrníčku, je potřeba to dát do vodní lázně, aby hrníčky nepraskly, já dávám do ohnivzdorné nádoby, takže rovnou do trouby
Pečený smažený sýr:-)

1 komentář:

  1. Tak toto jsem teda nikdy nezkoušela. Možná to ale někdy zkusím. Já jsem až teprve nedávno konečně přišla na to, jak obalit sýr tak, aby mi nevytekl, tak to teď zkouším. Tuto nesmaženou variantu do budoucna ale určitě také vyzkouším.

    OdpovědětVymazat