pondělí 24. srpna 2015

Čokoládové pralinky

Domácí čokoládové pralinky:-)


 forma je od Tescomy na čokoládové pralinkya obyčejná silikonová na led z Ikea, čokoláda - měla jsem v misce polevu na cukroví (čokoláda na vaření, nugátová čoko na vaření, maslo, to jsem ve vodní lázni rozpustila, přilámala různý čokolády, co kluci dostali k Mikuláši (mléčnou bublinkovou, hořkou bublinkovou,...) a doředila to kouskem másla. Ohřáto celé ve vodní lázni, pak jsem dala lžičkou do formy, štětečkem roztáhla a potáhla stěny formy. Nechala ztuhnout a plnila - použila jsem višně v rumu, arašídovou a oříškovou nutelu, krém ze zkaramelizovanýho salka. Náplň pak zalita opět rozpuštěnou čokoládou a necháno v lednici přes noc, dokonale ztuhnout. Ta ikeácká forma je na to blbá, nejsou pralinky lesklé, proto jsem je na závěr potřela cukrářským zlatým práškem rozpuštěným v troše alkoholu

Žádné komentáře:

Okomentovat