sobota 22. srpna 2015

Chinois

Těsto:
100 ml mléka,
90 g másla,
2 vajec,
400 g hladké mouky,
50 g cukru,
1/2 kostky droždí,
špetky soli.

Nechala jsem projet program přípravy těsta a pak asi 1/3 těsta odkrojit, vyválet a vyložit jím dortovou formu vyloženou ze spodu pečícím papírem. Zbytek těsta jsem potom vyválela na tenkou placku a tu potřela krémem, který jsem připravila z:
3 žloutků,
100 g cukru,
50 g mouky,
500 ml mléka,
jednoho vanilkového lusku.

Tyto suroviny jsem dala do misky, rozšlehala do hladka a dala uvařit do mikrovlnné trouby na plný výkon, trvalo to asi 4minuty. Po každé minutě jsem vyndala a metličkou promíchala a zkontrolovala, jestli už je hotovo. Po vychladnutí jsem napatlala na placku těsta, posypala jsem čoko-vločkami (dobré by byly i rozinky), zamotala jsem roládu a tu pak krájela na "šneky" asi čtyřcentimetrové, které jsem kladla do formy jeden vedle druhého.

Nechala jsem ještě dokynout asi hodinu, šneci pěkně dokynuly a vyplnily celou formu, potřela rozšlehaným vajíčkem a dala péct do vyhřáté trouby na 180 stupňů asi na 35 minut. Hotové a vychladnuté pečivo jsem ještě pomašlovala cukrovou polevou - moučkovým cukrem rozmíchaným v malém množství studené vody (do toho by bylo asi dobré přidat kapičku rumu - opět jsem doma nenašlaemoticon).

Žádné komentáře:

Okomentovat