pondělí 24. srpna 2015

Vepřová panenka se smetanovou omáčkou

Vepřová panenka ve smetanové omáčce, kapustičky na másle, fazolky se schwarzwaldskou šunkou a česnekem, kukuřice, cibule...k tomu ještě zeleninový míchaný salát x-)

Vepřová panenka ve smetanové omáčce, kapustičky na másle, fazolky se schwarzwaldskou šunkou a česnekem, 
kukuřice, cibule. 
Příprava omáčky: opražila jsem zprudka medailonky z panenky (na sucho, na keramické pánvi), pak jsem osolila, opepřila, podlila trochou vody a pod pokličkou chvíli dusila. Přidala jsem trochu hořčice, ještě malinko pepře, podle chuti soli a zalila smetanou ke šlehání. Nechala provařit a na závěr ještě ve zbytku smetany rozklechtala trochu mouky a tou omáčku zahustila

2 komentáře:

  1. Peti, zkoukla jsem všechny recepty a už teď vím, že jich spoustu vyzkouším.
    Dobrůtky vypadají báječně !!!
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Peti, tak jsem zatím vyzkoušela smažený sýr bez smažení a můžu říct ....výborné !!!

    OdpovědětVymazat